Vacature: m/v/x met talent!

Wie zoeken wij?

• Enthousiaste leden van de vierde tak die graag nog eens terugkeren naar hun gloriejaren als leiding.
  • Je kan je vrijmaken op zondagnamiddag 29 januari 2023 tussen 14u en 17u.
  • Je bent bereid om een spetterende vergadering in elkaar te boksen samen met andere enthousiastelingen.
  • Je kan dit engagement bevestigen tegen uiterlijk 23 december 2022.
  • Feel free om een voorkeur op te geven qua tak. In het ideaal scenario vinden we genoeg kandidaten om die middag aan alle 4 de takken leiding te geven. Indien dat niet lukt, geven we voorrang aan de twee jongste takken (kapoenen en welpen).

Wat bieden wij?

• Een bende enthousiaste leden die op die manier een kortere periode avondvergaderingen hebben.
  • Eeuwige dankbaarheid van alle leiding die zich op die manier volledig kan focussen op de examenperiode.
  • Een middag vol amusement waarvoor je carte blanche krijgt om dit in te vullen zoals jullie willen.

Overtuigd?

Bezorg dan snel je cv aan de leden van de ereraad. Kandidaturen mogen bezorgd worden via cathyboel@gmail.com. We kijken alvast uit naar jullie enthousiaste reacties!