Uitnodiging Oud-Scouts Tereken BBQ

Beste vrienden,

Wij vinden het alvast tijd om weerom de grill aan te steken en te genieten van elkaars gezelschap!

We nodigen jullie dan ook graag van harte uit voor onze jaarlijkse, gezellige Oud-Scouts Tereken BBQ op zaterdag 1 juni 2024, gehouden op het terrein van de scouts van Tereken.

We starten vanaf 17u00 met een lekker aperitiefje, waarna we jullie graag een smakelijke BBQ menu aanbieden aan de prijs van € 25 voor volwassenen en € 12.5 voor kinderen t/m 12 jaar.

Aperitief en een uitgebreid groentebuffet zijn hierin inbegrepen. De levendige gesprekken en warme vriendschap zijn vanzelfsprekend en komen zonder extra kosten.

Inschrijven liefst zo snel mogelijk (kwestie dat wij ons een beetje kunnen organiseren) en ten laatste op 15 mei 2024 bij voorkeur via deze link of met een mailtje aan g.deboeck@telenet.be.

Betalen kan op rekening BE15 7835 5418 8430 (o.n.v. Geert De Boeck) met vermelding “BBQ + naam”.

Na regen komt zonneschijn, dus het goede weer is praktisch gegarandeerd. En indien niet, garanderen wij dat jullie droog en warm zullen zitten.

Geert, Berre & Vinnie