Uitnodiging BBQ zaterdag 28/08/2021

Beste Vrienden,

Na een ongewenste time-out die veel te lang geduurd heeft is het meer dan tijd om nog eens samen te komen. We konden helaas weer niet op kamp gaan maar we gaan dit proberen goed te maken met een ouderwetse, gezellige BBQ! Zoals al aangekondigd gaat deze door op zaterdag 28/08/2021 vanaf 18u op het terrein van de scoutsgroep.

De werkploeg heeft na lang onderhandelen een heerlijk menu in elkaar gestoken:

• Vleesmenu volwassenen aan €20,-
    Een BBQ-gourmet schotel bestaande uit 6 stukjes vlees en 1 stukje vis.
  • Vegetarisch menu volwassenen aan €18,-
    Een vegetarische schotel bestaande uit 3 (grotere) stukken.
  • Vleesmenu kinderen aan €10,-
    Kinderschotel bestaande uit 3 stukken vlees.
  • Vegetarisch menu kinderen aan €10

In de prijs inbegrepen is nog een lekker bruisend aperitief en een uitgebreid groente buffet. Een gezellige babbel krijg je er gratis bij.

Voor het bakwerk hebben we deze keer een topchef uit eigen huis weten te strikken die naast een ijzersterke reputatie ook een jarenlange ervaring in de betere Oost-Vlaamse BBQ-kunsten heeft.

De BBQ zal doorgaan op de terreinen van het scoutslokaal Tereken. Het lokaal zal op dat moment iets moeilijker bereikbaar zijn wegens wegenwerken. Daarom adviseren wij jullie om indien mogelijk met de fiets te komen en anders de wagen te parkeren op de parking van het kerkhof of op de Koningin Astridlaan. Het lokaal zal op dat moment wel nog bereikbaar zijn met de wagen via het kruispunt Tereken # Koningin Astridlaan voor de minder mobiele leden.

Inschrijven kan voor 22/08/2021 bij voorkeur via deze link of met een mailtje aan david.de.rudder@me.com.
Betalen kan op onze rekening BE41737003469310
o.n.v. Oud-scouts 4de Tak Tereken vzw met de vermelding BBQ + naam.

Na regen komt zonneschijn, dus het goede weer is praktisch gegarandeerd. Wij hopen jullie dus in groten getale te mogen ontmoeten!

Namens de hele werkploeg,

Lies en David.