Overlijden Etienne Speleman

Beste vrienden,

Met veel spijt moet ik jullie het overlijden van ons oudste lid, Etienne Speleman melden.
Het ging op lichamelijk vlak de laatste maanden wat minder met Etienne, nochtans was hij hersteld van een covid besmetting. Vorige week is hij op 87-jarige leeftijd overleden.
Voor de jongere leden is hij wellicht niet zo’n bekende, des te meer voor de generatie van de jaren 50/60 van de vorige eeuw. Hij is opgegroeid in een scouts-geest en is deze idealen tot aan zijn dood trouw gebleven

We zullen Etienne altijd blijven herinneren als een eerder bescheiden man die steeds paraat stond, een gegeven woord gestand!

Als 4de tak willen we zijn familie hier ook onze diep medeleven betuigen en hun veel sterkte toewensen in deze moeilijke momenten.

Gezien de begrafenis omwille van de geldende covid maatregelen reeds voorbij is, kan er nog gecondoleerd worden op de website van begrafenissen Sereni Van Dael.

Dirk De Vuyst

Speleman Etienne prentje Speleman Etienne rouwbrief