Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint!

Beste leden, jammer genoeg staat onze activiteitenkalender nog steeds op een erg laag pitje. We hoeven jullie niet te vertellen waarom…

Met de leden van de Ereraad gingen we dan ook op zoek naar een veilig alternatief voor de traditionele bezoekjes aan huis van onze goede Sint en zijn trouwe Piet.

Bij voldoende interesse, zou de Sint op zaterdag 4 december een bezoekje aan de deur kunnen afleggen bij al die brave kindertjes van de Vierde Tak.

Omwille van de huidige maatregelen, zal ieder gezin afzonderlijk worden bezocht en zullen Sint en Piet ook niet binnen komen. Mama en papa dragen een mondmasker tijdens het “bezoekje aan de deur”.

En wie weet, brengt de Sint nog wel een fijne verrassing mee als er dit jaar geen stoute kinderen waren.

Graag willen we al even peilen naar de interesse voor een bezoekje van Sint en Piet. Laaiend enthousiast na het lezen van dit berichtje? Stuur dan meteen een mailtje naar de personal assistant van Sinterklaas via cathyboel@gmail.com.

Tot snel!